Ofertes de Treball

La Regidoria de Treball de l'Ajuntament de Calafell disposa d'un servei gratuït de borsa de treball per tramitar les ofertes laborals.

Què cal fer per a obrir una oferta de treball?

Per tramitar una oferta de treball és necessari iniciar sessió per omplir i enviar el formulari d'oferta de treball, o bé fer-lo arribar a qualsevol de les nostres oficines:

Masia El Vilarenc
Passeig de la Unió, s/n
43820 Calafell

borsatreball@calafell.org
977 69 90 09 ext 679
Fax 977 69 57 31
Cal Bolavà
Av. Generalitat, 1
43820 Calafell

borsatreball@calafell.org
977 69 90 09 ext 679
Fax 977 69 57 31

La informació facilitada per l’empresa passarà a formar part de la nostra base de dades, tot garantint la seva confidencialitat.

Es farà difusió de l’oferta al nostre web, als taulers d’ofertes de les Dependències de Segur de Calafell i el Punt de la Feina. També es farà difusió de l’oferta a través de Calafell Ràdio i a les xarxes socials de la Regidoria de Treball.

Des de la Borsa de Treball, s’enviaran a l’empresa els currículums de les persones que es mostrin interessades en l’oferta i s’adeqüin al perfil sol·licitat.

Les ofertes de treball tenen una caducitat de tres mesos. En cas que l’empresa vulgui ampliar el temps de difusió de l’oferta, caldrà que ens doni l’autorització per a difondre les dades de contacte de l’empresa.

Al llarg del procés de gestió de l’oferta es realitzaran seguiments freqüents per tal de garantir la qualitat del servei, així com comprovar que els currículums enviats han estat adequats a les necessitats de l’empresa.

Un cop tancada l’oferta, s’enviarà un qüestionari de satisfacció, per tal de valorar el servei ofert i ajudar-nos a millorar-lo.