Formació

Community Manager. AUTOAVALUAT

Data Inici:
Data Fi:
Durada: 50h.
Horari: Curs autoavaluatiu. Disposeu de tres mesos màxim per realitzar el curs.

Temari:

Curs adreçat a responsables de la comunicació i el màrqueting en empreses i institucions que vulguin iniciar o millorar l'estratègia de presència a Internet de la seva organització. Emprenedors, responsables de PIMES i en general, professionals que necessitin adquirir coneixements pràctics sobre màrqueting i xarxes 2.0 i professionals que vulguin optar a oportunitats laborals com Community Manager, Brand Manager on-line o responsable de ecommunication. El curs oferirà als alumnes competències per: 1. Gestionar la reputació on-line d'una marca 2. Definir estratègies per cada xarxa social 3. Dominar la tecnologia i les eines per a monitoritzar, analitzar i actuar en les principals xarxes socials. 4. Ser capaç de gestionar la imatge de l'empresa a Internet i les xarxes socials (elaboració i execució d'un Pla de Reputació on-line) 5. Dominar les tècniques del màrqueting online aplicades a la gestió de comunitats 6. Administrar les comunitats virtuals amb l'objectiu de crear valor per l'empresa 7. Desenvolupar estratègies de participació en mitjans socials enfocades a la consecució de resultats per l'empresa i d'acord als objectius Programa formatiu: BLOC 1: La web 2.0 i les xarxes socials (5 hores) 1. La web 2.0 2. El Social Media 3. La meritocràcia i la reputació on-line. La Web semàntica. 4. Tipus de xarxes socials. Xarxes socials a Espanya. 5. Gestió de clients. CRM i Community Management. BLOC 2: Marketing on-line (10 hores) 6. El Marketing on-line. 7. SEO. Posicionament natural a buscadors. 8. SEM. Campanyes per paraules. 9. Email Marketing. 10. Marketing de afiliació i viral. BLOC 3: La feina del Community Manager (10 hores) 11. Perfil i feina del Community manager. 12. SMO. Social Media Optimization. 13. El Social Media Plan. 14. Eines Social Media i marcadors socials. 15. Moderació i gestió de continguts. BLOC 4: Xarxes socials a la pràctica. (20 hores) 16. Blocs. 17. Facebook 18. Twitter. 19. Google+. 20. Linked in 21. Youtube 22. Flicker i Pinterest. 23. Foursquare 24. Meneame i Delicious. 25. Altres BLOC 5: Anàlisis i retorn de les accions. (5 hores)26. ORM. On-line Reputation Management. 27. Eines de gestió i seguiment. 28. Indicadors i mètriques del Social Media. 29. Les eines d’anàlisis del Community Manager. 30. Com generar valor pel negoci amb les xarxes socials.

 

Heu de iniciar sessió per realitzar la inscripció.